Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání francouzského hnutí La République En Marche! a českého hnutí ANO 2011
Matoušková, Renáta ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Šárovec, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje komparativní analýze dvou evropských hnutí, francouzského hnutí La République En Marche a českého hnutí ANO 2011, kterým se v roce 2017 podařilo vyhrát volby do horních komor parlamentů. Oba subjekty se reprezentují jako proevropská, centristická hnutí, která usilují o přízeň všech občanů nehledě na jejich ideologická přesvědčení. Práce se tak bude zabývat podobnostmi a odlišnostmi hnutí v rámci jejich vzniku a následného vývoje, struktury stranické organizace, programu pro volby v roce 2017 a marketingu během kampaní společně s financováním a rolí zakladatelů uvnitř hnutí. Na základě jednotlivých poznatků pak proběhne srovnávací analýza. Během analýzy je důležité zohlednit legislativní a politické systémy v obou zemích, které mohou mít zásadní vliv na chování a strukturu hnutí. Závěr práce pak nabídne finální analýzu jednotlivých výzkumů, které buď potvrdí nebo vyvrátí hypotézu práce.
The meritocratic division: a restructuration of cleavages in the West? - Insight from the Yellow Vests movement.
Forel, Alexis ; Galent, Marcin (vedoucí práce) ; Stepanovic, Vera (oponent)
The attempts to understand discontent and populist surges in the West, especially in recent years, led to an abundance of research, comments, and speculations. Some thinkers asserted that such events are the symptoms of a cleavage restructuration in liberal democratic societies that would be centered around the question of merit. Research generally links higher education and general success in life to satisfaction and relative support of the established order. On the contrary, lesser educated and successful individuals tend to question this state of affairs. A cleavage revolving around success and education would consequently replace previous divisions, such as the usual right-left opposition, but also come on top of other schisms, mainly spatial ones. This thesis offers to verify the existence of such a cleavage with a case study of the Yellow Vests movement, in France. Analyzing the discourse of the representants of the meritocracy, Emmanuel Macron and his government, it finds trends that support the existence of such an underlying conflict.
Srovnání francouzského hnutí La République En Marche! a českého hnutí ANO 2011
Matoušková, Renáta ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Šárovec, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje komparativní analýze dvou evropských hnutí, francouzského hnutí La République En Marche a českého hnutí ANO 2011, kterým se v roce 2017 podařilo vyhrát volby do horních komor parlamentů. Oba subjekty se reprezentují jako proevropská, centristická hnutí, která usilují o přízeň všech občanů nehledě na jejich ideologická přesvědčení. Práce se tak bude zabývat podobnostmi a odlišnostmi hnutí v rámci jejich vzniku a následného vývoje, struktury stranické organizace, programu pro volby v roce 2017 a marketingu během kampaní společně s financováním a rolí zakladatelů uvnitř hnutí. Na základě jednotlivých poznatků pak proběhne srovnávací analýza. Během analýzy je důležité zohlednit legislativní a politické systémy v obou zemích, které mohou mít zásadní vliv na chování a strukturu hnutí. Závěr práce pak nabídne finální analýzu jednotlivých výzkumů, které buď potvrdí nebo vyvrátí hypotézu práce.
Tvorba a vedení prezidentských kampaní s případovou studií Emmanuela Macrona 2017
Pečenková, Markéta ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Profesionalizovaná kampaň je nedílnou součástí každé kandidatury a nejinak je tomu u uchazečů o prezidentský úřad. Prezidentské kampaně ve svém vývoji doposud zaznamenaly dva výrazné milníky. Prvním byl souboj Nixona a Kennedyho v roce 1960, jejich debatní střet je považován za nástup televizní politiky. Dalším byl rok 2008 a kampaň Baracka Obamy s masivním využitím sociálních sítí a moderních komunikačních nástrojů. Dalším takovým milníkem může být právě kampaň Emmanuela Macrona, který využil nejen rad zahraničních profesionálů, ale pracoval i s nejnovějšími daty o volebním trhu a trendech komunikace, díky čemuž dokázal nastavit velmi efektivní strategii. Tato diplomová práce se věnuje způsobům, jak prezidentskou kampaň efektivně nastavit a vést a výsledná doporučení pak podrobuje srovnání právě s kampaní Emmanuela Macrona. Dochází tak zjištění, nakolik má kampaň Emmanuela Macrona přínos pro vědní disciplínu politického marketingu a zda dosahuje dalšího zlomu ve způsobu tvorby a vedení prezidentských kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.